• Naslovnica
  • Novosti
  • O školi
    • Ukratko o školi
    • Povijest škole
    • Memorandum škole
    • Gdje se nalazimo?
    • Prošećimo školom
    • Vizija i misija škole
  • Školski kutak
    • Suradnja s roditeljima
    • Savjeti psihologa
    • Kutak defektologa
    • Programi EU
    • Katalog informacija
    • Natječaji
    • Natjecanja
    • Fiskalna odgovornost i financijska izvješća
    • Knjižnica
      • Radno vrijeme knjižnice
      • Knjižnica događanja
      • Knjižnica razno
      • Knjižnica katalog
    • Školski list Šegrt
    • Projekti
    • Školski odbor
  • Obrazovanje odraslih
  • Virtualna šetnja
  • Kontakt
  • Upisi
  • Nastava
  • Popis zanimanja
  • Učenici
  • Djelatnici škole
  • Važni dokumenti
ESOSESOS
  • Naslovnica
  • Novosti
  • O školi
    • Ukratko o školi
    • Povijest škole
    • Memorandum škole
    • Gdje se nalazimo?
    • Prošećimo školom
    • Vizija i misija škole
  • Školski kutak
    • Suradnja s roditeljima
    • Savjeti psihologa
    • Kutak defektologa
    • Programi EU
    • Katalog informacija
    • Natječaji
    • Natjecanja
    • Fiskalna odgovornost i financijska izvješća
    • Knjižnica
      • Radno vrijeme knjižnice
      • Knjižnica događanja
      • Knjižnica razno
      • Knjižnica katalog
    • Školski list Šegrt
    • Projekti
    • Školski odbor
  • Obrazovanje odraslih
  • Virtualna šetnja
  • Kontakt

Programi EU

Pripreme za projekt TIPKE

  • Datum 9. ožujka 2022.

Nakon izbora učenika i nastavnika za sudjelovanje u projektu TIPKE u studenom 2021. započeli smo sa pripremama koje su obuhvaćale teoriju, praktične vježbe, kulturološke sadržaje, engleski jezik. Pripreme za učenike smo provodili nekoliko puta mjesečno, a za svaki termin učenici su bili obaviješteni preko Teamsa: datum i vrijeme, učionica, nastavnik, vrsta pripreme. Učenici su pozivani sa redovne nastave, a ponekada i sa praktične nastave kod obrtnika za što su obrtnicima odnijeli ispričnicu. Ponekada smo imali cjelodnevne pripreme iz različitih područja, sa različitim nastavnicima, u ukupnom trajanju od šest školskih sati, a ponekad smo učenicima omogućili da kasnije dođu na redovnu nastavu, zadnja dva ili četiri sata, a zatim ostanu na kraćim priprema.

Započeli smo sa kulturološkim pripremama i to sa suvremenim životom u Sevilli i stručnim engleskim jezikom sa tekstovima vezanim za građu bespilotnih letjelica dronova. Kulturološke pripreme su još obuhvaćale kulturno povijesne znamenitosti Seville i osnove španjolskog jezika, a provele su ih tri nastavnika u trajanju od osam sati ukupno. Pripreme iz engleskog jezika su još obuhvaćale izradu Europass životopisa, a provedena je i mrežna jezična procjena i mrežni jezični tečaj iz engleskog jezika pomoću OLS platforme, što je obavezno od 2021. godine za sve projekte. Prije prve jezične procjene učenici su imali 10 sati priprema iz engleskog jezika, a zatim su vježbali na OLS platformi za drugu jezičnu procjenu.

Teorijske pripreme iz struke su provedene na temu konstrukcija, građa i funkcija bespilotnih letjelica, nakon čega su učenici imali laboratorijske vježbe iz spajanja elektronike po shemama i jednostavnog programiranja u Arduinu. Na pripremama iz praktične nastave učenici su bili podijeljeni u tri manje grupe, a odradili su vježbe iz mekog lemljenja. Provedeno je deset sati priprema iz stručne teorije, te 12 sati iz praktične nastave.

Pripreme za putovanje su trajale kontinuirano, od prikupljanja privola roditelja za putovanje, osobnih podataka o učenicima: adresa, datum rođenja, kontakt učenika i roditelja, OIB, broj isprave s kojom će putovati, IBAN-a računa za uplatu osobne potpore, do kupovanja avionskih karata i osiguranja, izrade EU zdravstvenih iskaznica, održavanja roditeljskih sastanaka putem Teamsa, izrade Whats grupe za učenike i roditelje, sastanaka projektnog tima, kontaktiranja sa partnerom Euromind, izrade Ugovora o financijskoj potpori i Ugovora o učenju za sve sudionike, popunjavanja upitnika za Agenciju za mobilnost i programe EU koja obavlja mentorstvo i nadzor na projektu.

Nastavnici koji putuju na mobilnost  su se pripremati samostalno četiri mjeseca prije putovanja u okviru redovitog stručnog usavršavanja, proučavajući literaturu, kroz teme koje će se obraditi na mobilnosti: solarne kuće, robotika, dijagnostika električnih i hibridnih vozila. Nastavnici su usavršavali engleski jezik i učili osnove španjolskog jezika pomoću aplikacije Duolingo. 

  • Podijeli
Jadranko

Prošla objava

Konačni rezultati izbora učenika i nastavnika za projekt Erasmus plus TIPKE
9. ožujka 2022.

Sljedeća objava

Izlučno natjecanje u disciplini Električne instalacije
9. ožujka 2022.

Kategorije

  • Djelatnici škole
  • Energetska učinkovitost-KNX model
  • Fiskalna odgovornost i financijska izvješća
  • Foto galerija
  • Izvannastavne aktivnosti
  • Knjižnica
  • Knjižnica događanja
  • Knjižnica katalog
  • Knjižnica razno
  • Kutak defektologa
  • Nastava
  • Natječaji
  • Natjecanja
  • Novosti
  • O školi
  • Obrazovanje odraslih
  • Oglasna Ploča
  • Ostalo
  • Popis zanimanja
  • Praktična nastava
  • Preventivni program
  • Programi EU
  • Projekti
  • Savjeti psihologa
  • Segrt
  • Škola
  • Školski odbor
  • Športske aktivnosti
  • Strateška partnerstva
  • Suradnja s roditeljima
  • Učenici
  • Upisi
  • Vijesti

ESOŠ

Elektrostrojarska obrtnička škola

  • Selska cesta 83, Zagreb, HR
  • Tel: 01 3695 080; Fax: 01 3026 165
  • info@esos.hr

ESOŠ 2019 Powered by WordPress.